J:Kā piereģistrēties veikala saitā Zoopreces.lv un ko tas dod? A:Speciāla reģistrāciojas procedūra nav paredzēta. Reģistrācija notiek automātiski pasūtot preci pirmo reizi. Saņemot paziņojumu par pasūtījuma pieņemšanu, Jūs saņemsiet pieejas kodu. Tas atvieglos turpmāko preču pasūtīšanu kā arī atlaižu piešķiršanu atkarībā no pasūtījuma summas. Sīkāk par atlaidēm skatīt nodalījumā: Atlaides.
J:Atkārtoti pasūtot preci, ievadot e-mail un saņemto kodu, personālo datu forma aizpildās automātiski? Vai drīkst izmantot citu piegādes adresi? A:Jā, drīkst. Tekošajs pasūtījums tiks noformēts uz uzrādīto adresi, bet Jūsu personīgos datos paliks iepriekš uzrādītā adrese. Lai izmainītu personīgos datus ir paredzēta speciāla procedūra.
J:Vai drīkst izmantot savus personīgos datus pasūtot preci draugiem? A:Tās ir Jūsu tiesības. Ja, pasūtot preci, nomainīt Jūsu personīgos datus (adresi, vārdu, tālruņa numuru) uz Jūsu draugu datiem, preču pasūtījums tiks noformēts ņemot vērā izmaiņas, kuras Jūs veicāt. Jūsu reģistrācijas dati nebūs nomainīti. Jāņem vērā tas, ka Jūs atdevāt savu pieejas kodu un tāpēc paziņojums par pasūtījuma pieņemšanu atnāks uz Jūsu e-mail adresi. Tādēļ draugiem vajadzēs izmantot Jūsu e-mail adresi.
J:Es varēšu nomainīt savu e-mail adresi reģistrācijas datos? A:Jā, tam ir paredzēta speciāla procedūra.
J:Es pazaudēju pieejas kodu Ko darīt? A:To var atjaunot , izmantojot speciālu procedūru.
J:Es pasūtīju preci, bet neizgāju autorizāciju. Ievadīju savus personīgus datus, kuri atbilst reģistrācijas ierakstam. Kas notiks? A:Nekas īpašs nenotiks. Preču pasūtījums tiks pieņemts, bet ja Jums bija piešķirtas atlaides, tās netiks ņemtas vērā, tā kā atlaides darbojās tikai pēc autorizācijas.
|